poniedziałek, 1 października 2012

Dzisiejsze przesyłki

Dzisiaj z samego rana zostałam bardzo miło zaskoczona przez Panią listonoszkę, która wrzuciła do mojej skrzynki dwie koperty, a co się w nich kryło?

W pierwszej kopercie znalazłam 7 próbek firmy Petracell kosmetik o wielkości 2ml każda. Czyli szykuje się tydzień testowania ;)
Niestety próbki nie mają polskich opisów, więc dopóki nie skorzystam z translatora nie dowiem się do czego konkretny kremik jest przeznaczony. Recenzja pojawi się już niedługo.







Druga zaś koperta miała dość intensywny zapach coś na miano przypraw, po otworzeniu moim oczom ukazało się 5 malutkich torebeczek z przyprawami VISANA a więc nie pomyliłam się. W skład tej koperty wchodzą :
* Przyprawa do chleba z masłem
* Przyprawa do ryb ALASKA
* Przyprawa do ziemniaków
* Przyprawa włoska
* Przyprawa VISANKA do zup i nie tylko ...

 Przyprawy te uzyskałam dzięki uprzejmości Pana Kazimierza oraz sklepu algi24.com.pl za co bardzo dziękuję.
Jeśli Wy też chcielibyście otrzymać te przyprawy zapraszam na stronę www.toiowo.com.pl/VISANA.html gdzie można zamówić darmowe próbki.
Wkrótce podzielę się z Wami relacją z gotowania przy użyciu tych przypraw.


Gdy podziwiałam dzisiejsze przesyłki i już planowałam co i kiedy przetestuję z zamyślenia wyrwał mnie dźwięk domofonu, po odebraniu usłyszałam głos kuriera, szybko zeszłam na dół, podpisałam co trzeba i wróciłam do pokoju nie mogąc doczekać się co może się kryć w paczce. Po rozpakowaniu ujrzałam pudełko chałwy o smaku waniliowym firmy Odra, produkty z serii Beauty line firmy Otmuchów w skład których wchodziło opakowanie Mussli oraz 2 batoniki .
Za przesłaną paczkę dziękuję Pani Aleksandrze.
Wkrótce pojawi się recenzja z testowania.



1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny mojego bloga, oraz za pozostawione komentarze.
Każdy komentarz czytam z uwagą i zawsze odwiedzam autora.
<3