piątek, 12 października 2012

Testowanie produktów Visana

Witajcie moi Kochani.!:*
Pamiętacie moje ostatnie przesyłki? Udało mi się co nieco przetestować i tak oto przedstawiam Wam najświeższe recenzje.

Jakiś czas temu po nawiązaniu współpracy z Panem Kazimierzem do testów otrzymałam m.in. przyprawę do chleba z masłem, w skład której wchodził sezam, mak i inne ciekawe składniki. Posmarowany masłem chlebek posypałam przyprawą. Smak bardzo ciekawy, z lekka słony. Całość prezentowała się następująco:

 Drugą przyprawą, której użyłam w ostatnim czasie była przyprawa do ziemniaków. Ziemniaki po obraniu i umyciu pokroiłam w cząstki, posypałam mąką, oraz przyprawą do ziemniaków i wstawiłam do nagrzanego piekarnika na około 30 min. temperatura pieczenia to około 150 stopni. Co jakiś czas ziemniaczki polewałam olejem, aby zbyt nie przykleiły się do blachy, co i tak było nieuniknione. :))
Ziemniaczki były naprawdę pyszne, a tak oto prezentowały się w piekarniku :


Jeśli jesteście zainteresowani firmą od której otrzymałam produkty do testowania, zapraszam na stronę www.algi24.com.pl 
 A próbki produktów Visana można otrzymać na stronie   

2 komentarze:

  1. Od siebie dodam, że przyprawa Casablanka wspaniale oddziaływuje w różnego rodzaju panierce.

    OdpowiedzUsuń
  2. takich ziemniaczkow jeszcze nie jadlam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny mojego bloga, oraz za pozostawione komentarze.
Każdy komentarz czytam z uwagą i zawsze odwiedzam autora.
<3