sobota, 27 kwietnia 2013

Aby ciało pachniało niczym najlepsze perfumy...

Witajcie :*
Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z firmą Enchanteur.



Enchanteur to Perfumowane, wyjątkowe, niepowtarzalne i najwyższej jakości produkty do pielęgnacji skóry kobiecego ciała. Produkty marki Enchanteur urzekają i oczarowują zmysły. Produkty zawierają m.in. afrodyczny wyciąg z hormonu piżmowca, aby każda kobieta uwodziła zapachem.
Inspiracją pozostaje miłość i romans. Zapachy zostały stworzone dla romantycznych i eleganckich kobiet, które posiadają naturalny wdzięk i pewność siebie. Każdy mężczyzna pokona dodatkowy kilometr, włoży dodatkowy wysiłek aby rozkochać kobietę Enchanteur.

Do testowania otrzymałam Perfumowany Balsam o zapachu Romantic do rąk i ciała.


Sposób użycia : Rozprowadzić na skórze całego ciała, wmasować do wchłonięcia.
Nie stosować na twarz, unikać kontaktu z oczami.

Moja ocena :
* Balsam dobrze nawilża i odżywia skórę
* szybko się wchłania
* dobrze się rozprowadza na skórze
* po użyciu skóra jest miękka i znacznie gładsza
* ma śliczny zapach, który długo się utrzymuje na skórze, jednak mimo zapewnień producenta nie jest to cały dzień.













  Oprócz 100 ml buteleczki balsamu otrzymałam również próbki wszystkich wersji balsamów.

A są to zapachy :                 

* Charming
* Romantic
* Alluring
* Enticing Magic








Podsumowując:
Każdy zapach balsamu Enchanteur stworzony został dla innej osobowości.
Charming został stworzony z myślą o kobietach chcących poczuć się bardziej elegancko, z klasą.
Romantic dla kobiet radosnych, uroczych, słodkich, a przede wszystkich pewnych siebie.
Alluring jest przeznaczony dla kobiet słodkich, a zarazem silnych.
Enticing Magic ma zapach świeży, z nutą cytrusów.

Ja już na samym początku wybrałam sobie zapach Romantic i nie żałuję, ponieważ ten zapach najbardziej mi przypadł do gustu.

Enchanteur ma w swojej ofercie również :
żele pod prysznic, mydła do rąk w płynie, talki do ciała, mgiełki do ciała, szampony, dezodoranty, a także wody toaletowe.

Zainteresowanych zapraszam na stronę  Enchanteur gdzie możecie zapoznać się z całym asortymentem, oraz sprawdzić, który zapach do Was najbardziej pasuje.

Pozdrawiam serdecznie <3

25 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych balsamach, jednak jeżeli pięknie pachną i zapach dość długo się utrzymuje, to z chęcią bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę tą firmę :) I brzmi naprawdę zachęcająco, a balsam ma śliczne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie pięknie pachnace balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tej firmy, ale wygląda na to, że jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem zapachu tego balsamu. Jednak na pewno jest śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę :P
    Ale uwielbiam pięknie pachnące produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm uwielbiam takie balsamy zapachowe. :)

    ariairosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super post :)
    obserwujemy ?? ja już !!
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miły komentarz,również będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę tą firmę , ale balsam bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To muszą posiadać cudowną woń ;)
    Uwielbiam balsamy i jak skończy się mój to chętnie wypróbuję czegoś nowego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. musze spróbowac :)

    dodajemy do obserwowanych ?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne opakowanie ma ten balsam, na pewno zapach jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam ale może kiedyś zakupię :) śliczny blog . zapraszam sylwia0001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnością pięknie prezentuje się na toaletce.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mialam nigdy, na pewno jest piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ich produktów, choć również miałam dostać próbki do testów, ostatecznie kontakt z firmą się urwał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej firmy. ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam tych produktów, ale uwielbiam piękne zapachy :)))

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy ich nie widziałam, ale piękne zapachy to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam szczerze, że już same opakowania przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wolę raczej jak najmniej zapachowe balsamy, więc pewnie na ten bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie spotkałam się z tymi balsamami, a wydają się bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje współpracy.Firmy nie znam lecz balsamy mnie zainteresowały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny mojego bloga, oraz za pozostawione komentarze.
Każdy komentarz czytam z uwagą i zawsze odwiedzam autora.
<3