wtorek, 14 maja 2013

Fluid Efektima

Cześć Kochane ;*

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję podkładów Efektima.




Od owej firmy otrzymałam 3  próbki podkładu po1.5 ml każda.













Podkłady Efektima występują w trzech wariantach kosmetycznych :



Naturalny
Cappuccino
Toffie
Niestety fluidy są bardzo ciemne, można nawet powiedzieć, że za ciemne. Tylko wersja cappuccino jako tako mi podpasowała, ale to i tak nie jest pożadany efekt.





 Fluidy Efektima według producenta :
Fluid przeciwzmarszczkowy. Idealny makijaż i aktywna pielęgnacja przeciwzmarszczkowa połączone w przeciwzmarszczkowym fluidzie kryjącym.
Nowoczesny fluid o właściwościach odmładzających, wygładzających i tuszujących niedoskonałości cery. Dzięki zaawansowanej technologii fluid doskonale się rozprowadza i przylega do naskórka. Nadaje cerze promienny i aksamitny wygląd, jest trwały, nie wysusza i nie pozostawia śladów na odzieży. Zawarty we fluidzie kompleks mikrokolagenowy stymuluje w skórze produkcję kolagenu, a w efekcie opóźnia proces powstawania zmarszczek i wygładza już istniejące. Fluid koryguje niedoskonałości skóry bez efektu tworzenia się maski. Dzięki zawartym w nim składnikom aktywnym spłyca zmarszczki i nawilża skórę. Pozwala oddychać skórze.

Moja opinia :
Od razu powiem, że dziwnie pracuje mi się na próbkach, po prostu  ani nie wiem jak się za to zabrać, ani jak skończyć. Najgorszy problem mam zawsze z wydobyciem produktu, ale powoli dochodzę do wprawy ;)
Także przechodząc do opinii zacznę od tego, że nie jestem w stanie określić, czy fluid rzeczywiście działa przeciwzmarszczkowo, ponieważ mam to szczęście, że zmarszczki mnie jeszcze nie dopadły. Ale za to z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że dość dobrze kryje i wygładza niedoskonałości. Po nałożeniu skóra jest gładka.Mimo zapewnień producenta fluid powoduje efekt maski. Kolejną dla mnie bardzo ważną wadą, jest dość krótkotrwały efekt makijaż trzeba byłoby poprawiać praktycznie co jakieś 2 h co dla mnie jest stanowczo za krótko.

Od Efektimy otrzymałam również maseczki, które przedstawię Wam już niebawem.
Tymczasem jeśli zainteresowały Was fluidy Efektimy i chciałybyście poznać inne kosmetyki tej firmy, to zapraszam na stronę Efektimy oraz do sklepu online.

Pozdrawiam <3

13 komentarzy:

  1. Mam próbki tych podkładów, ale jeszcze nie używałam. Z tego, co widzę mogą być trochę za ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, są ciemne, ja spośród nich znalazłam tylko jeden, który pasuje mi do buzi. Szkoda, że nie ma wersji dla pań z zupełnie jasna karnacją.

      Usuń
  2. Na podstawie próbek ciężko jest cokolwiek stwierdzić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, taka próbka starcza zaledwie na dwa razy, poza tym bardzo trudno cokolwiek wydostać ;/

      Usuń
  3. Ostatnio również zaproponowali mi do testów próbki, ale podziękowałam. Mam wrażenie, że firma próbuje sobie zrobić reklamę po najmniejszej linii oporu. Tak czy siak przynajmniej widzimy swatche i wiemy jak rzeczywiście wyglądają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły też odmawiam przyjęcia próbek, jakiś diabeł mnie podkusił i teraz mam za swoje. ;/

      Usuń
  4. Na zdjęciach wszystkie kolory wyglądają na ciemne :( Szczerze mówiąc wątpię, żeby fluid mógł działać przeciwzmarszczkowo, a producenci zawsze obiecują takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko na zdjęciach, w rzeczywistości też są bardzo ciemne ;/ Też mi się wydaje, że ta cecha to po prost wymysł producenta.

      Usuń
  5. Lusiu, bardzo mi się nie podoba, jak firmy wysyłają próbki do zrecenzowania. Zwłaszcza jeśli ma to miejsce w przypadku fluidów. Na ich zakup przecież wpływa przede wszystkim ergonomiczne opakowanie i działanie, a tego po 1-2użyciach nie jesteśmy w stanie dokładnie ocenić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Kochana. Firma chyba chciała sobie zrobić reklamę najtaniej jak się da.

      Usuń
  6. Na mojej skórze wszystkie by wyglądały nienaturalnie :(
    I gdzie znaleźć coś dla naprawdę jasnej karnacji ? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkłady mnie nie zachwyciły, ale maseczki mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny na górze mają rację, nie da się ocenić produktu po próbkach. Ty zrobiłaś wiele i "wycisnęłaś" z nich co się da, ale firmy, które tak prowadzą swój marketing są nie poważne...

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny mojego bloga, oraz za pozostawione komentarze.
Każdy komentarz czytam z uwagą i zawsze odwiedzam autora.
<3