niedziela, 7 kwietnia 2013

Zielony Żuczek - recenzja

Witajcie Kochani,
Przyznam się Wam - dobrej kucharki ze mnie chyba nigdy nie będzie, zawsze a to coś przypalę, a to przesolę, itp. Ale nie poddaję się, staram się gotować, piec jak najczęściej się da w celu poćwiczenia i zdobycia dodatkowych umiejętności. I choć praktycznie zawsze jest coś nie tak, to jak do tej pory nikt się nie zatruł, więc nie jest najgorzej.:)

Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z internetowym sklepem jakim jest Zielony Żuczek.




      Oto co otrzymałam :






Otrzymałam możliwość wybory produktów, które chciałabym zrecenzować i tym sposobem wybrałam 2 dżemy ekologiczne, a dodatkowo otrzymałam czekoladę.

 


 Na pierwszy ogień poszedł dżem z truskawek z wanilią.
Moja opinia :
Do gustu niezbyt przypadł mi zapach dżemu, co na początku mnie troszkę zniechęciło, jednak po spróbowaniu dżemu całkowicie zmieniłam zdanie, dżem jest bardzo dobry. Na tle innych dżemów wyróżnia go właśnie smak, nie jest on ani słodki, ani kwaśny. Dżem postanowiłam wykorzystać do niedzielnego śniadania. Znakomicie komponował się z biały serem i szczypiorkiem.



Drugi dżem jest z czarnych jagód.
I tak : Tym razem urzekł mnie zarówno piękny zapach jak i pyszny smak. Dżem postanowiłam wykorzystać do przyrządzenia babeczek.

Tak jak pisałam na początku posta, niezbyt dobra ze mnie kucharka, dlatego gdy po raz pierwszy próbowałam je upiec to niestety nie wyszły, dlatego poszłam na łatwiznę i skorzystałam z tzw. gotowca i odrzucając tylko gotową konfiturę z pudełka dodałam dżem jagodowy. Więc zbytnio się nie napracowałam, ale najważniejsze, że wszystkim smakowało.

Jak widzieliście wyżej do testów otrzymałam również czekoladę ekologiczną z orzechami, jednak zanim zdążyłam zrobić jakiekolwiek zdjęcie po otwarciu czekolada została już pochłonięta przez resztę domowników, jedyne co usłyszałam to, to, że jest dobra. Cóż, muszę się zadowolić tym co usłyszałam.

Podsumowanie :
Zielony Żuczek mówi : 
Dżemy słodzone syropem z agawy. Posiadają cenne właściwości przeciwutleniające, opóźniające proces starzenia się naszego organizmu. Zawarte w owocach związki wzmacniają nasz organizm.
Wszystkie produkty są w 100% wegetariańskie, a najczęściej wegańskie, bez jaj, glutenu, drożdży cukru dzięki czemu są również odpowiednie dla diabetyków. Zamiast cukru rafinowanego w Zwergenwiese używa się naturalnych słodów z jabłek i agawy.

Według internetowego cennika oba dżemy można nabyć za kwotę 14,90 za 250 gram. Jest to troszkę duża kwota, przy fakcie, iż zwykły dżem słodzony można nabyć za ok. 5 - 6 złotych. Ale patrząc na to, że jest to produkt ekologiczny, a co za tym idzie zdrowszy myślę, że znajdzie wielu stałych fanów.
Ja na pewno odwiedzę jeszcze ten internetowy sklep, ponieważ interesuje mnie jeszcze kilka produktów.

Zapraszam Was na stronę  Zielonego Żuczka
A mieszkańców naszej stolicy zapraszam na ul. Wilczą 31, gdzie znajduje się sklep stascjonarny.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłego, niedzielnego wieczoru <3

10 komentarzy:

  1. Dżem ze szczypiorkiem? Nietypowe połączenie, nie wiem czy odważyłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką babeczkę to z chęcią bym zjadła :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczki musiały być pyszne :) A za dżemami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj narobilas ochoty na coś słodkiego ;d w sumie w lodówce mam ciasto milky way to chyba tam zajrzę :D
    Co byś powiedziała na wzajemną obserwację ? jak tak to daj znać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo apetycznie wyglądają te babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. czekolady rzeczywiście mają dobre, a nawet smiem stwiedzić ze lepsze niz tylko dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzemik z czarnych jagod.. kocham!:)
    Przesadzasz zapewnie z tym gotowaniem kochana:) gdybys byla kiepska to nawet gotowca bys nie zrobila dobrze;
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Za dżemami nie przepadam. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. A to żarłoki, nawet nie poczekali na sesję fotograficzną :D To faktycznie ta czekolada musiała być dobra :>

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, ale mi narobiłaś smaka na takie pyszności!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny mojego bloga, oraz za pozostawione komentarze.
Każdy komentarz czytam z uwagą i zawsze odwiedzam autora.
<3