sobota, 1 czerwca 2013

Błyszczący dom

Ponownie dzięki uprzejmości Pani Zuzanny z Best image miałam okazję przetestować nowość marki Brait czyli Multi Surface.




Wcześniej miałam już okazję testować spraye do czyszczenia powierzchni drewnianych marki Brait, które miło wspominam i do tej pory korzystam z tych sprayów, dlatego bardzo chętnie przystałam na propozycję Pani Zuzanny. Do testów otrzymałam Spray do czyszczenia wielu powierzchni : metalicznych, szklanych, elektronicznych oraz drewnianych.



Według producenta spray usuwa wszystkie zabrudzenia, chroni powierzchnie przed zarysowaniami i zaciekami pozostawiając piękny połysk i przyjemny zapach. Brait można stosować do sprzętu TV/HIFI/VIDEO, kokpitów samochodowych, metalu, na powierzchniach drewnianych, szklanych oraz tworzyw sztucznych. 
 Sposób użycia : Przed użyciem wstrząsnąć, rozpylać z odległości 20 cm, wytrzeć miękką ściereczką. Przy czyszczeniu trudno dostępnych miejsc spryskać ściereczkę, a następnie przetrzeć powierzchnię.
A jak Brait poradził sobie w moim domu ? 
Na próbę wystawiłam lusterko oraz laptopa, na których pełno jest  odcisków palców. 
Po spryskaniu powierzchni pojawia się biały płyn, który znika z pomocą kilku ruchów ściereczką. 




Efekty końcowe : 
Niestety, efektu na laptopie nie mam, ponieważ szukałam miejsc, gdzie będzie wszystko dobrze widać i nie znalazłam, więc musicie uwierzyć mi na słowo. A lusterko prezentuje się tak : 



Spray nie pozostawił po sobie zacieków i rozmazań, a zostawił ładny połysk oraz orzeźwiający zapach. Dodatkowo, zauważyłam, że kurz jakby mniej się osadza na czyszczonej powierzchni. Podsumowując, nowy Brait bardzo mi się spodobał, tak samo jak jego poprzednicy do drewna. Ten jest o wiele lepszy, bo nadaje się także do innych powierzchni. Więc jestem tym bardziej zadowolona z jego działania. 
Brait, jestem na tak!

Zapraszam na stronę producenta i zapoznanie się z całym asortymentem brait.com.pl

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny mojego bloga, oraz za pozostawione komentarze.
Każdy komentarz czytam z uwagą i zawsze odwiedzam autora.
<3