środa, 5 grudnia 2012

Współpraca z ''Joanną''

Witajcie Kochani.! :*
W skutek zepsutego komputera nie odzywałam się, ale dziś już jest wszystko w porządku i ramach powstałej sytuacji podzielę się z Wami recenzją ostatnio testowanego przeze mnie produktu.



 Nawiązałam współpracę z firmą ''Joanna" i miałam możliwość wybrania sobie produktu, który po przetestowaniu dokładnie zrecenzuję. I tak oto przedstawiam Wam recenzję żelu pod prysznic z wiśnią i porzeczką z serii body Naturia. 
 Poręczna butelka zawiera 300ml żelu, jego zadaniem jest odświeżenie ciała.
Sposób użycia :
Niewielką ilość żelu nanieść na zwilżoną gąbkę, delikatnie masować ciało do uzyskania piany, a następnie spłukać.
Po zastosowaniu żelu odczułam, że moja skóra jest oczyszczona, znacznie milsza w dotyku, oraz bardzo odświeżona.
Żelu używałam zarówno pod prysznicem jak i podczas kąpieli w wannie i w obu przypadkach sprawdził się w 100 %. Zapach wiśni i porzeczki jest piękny, słodki, lecz nie mdły, bardzo wyczuwalny, kojący i przyjemny dla zmysłu.









Jak widać na załączonym zdjęciu kolor żelu jest połączeniem czerwieni i pomarańczy. Konsystencja żelu jest płynna.
Dużym plusem jest fakt, iż nie podrażnił, ani nie uczulił skóry.
Dodatkowo nie wysuszył skóry, jest wydajny i łatwo dostępny w dość niskiej cenie (ok. 5 zł.).












 Produkt ten miałam okazję testować dzięki ''Joannie'' za co bardzo dziękuję.

      Jeśli chciałybyście poznać inne produkty ''Joanny'' zapraszam Was na stronę joanna.pl a także na facebook'a https://www.facebook.com/Joanna.LaboratoriumKosmetyczne







Na koniec chciałabym podzielić się z Wami informacją, iż powstały już nowe żele peelingujące Naturia Body w pięciu zapachach. Prezentują się następująco :

6 komentarzy:

  1. kupiłam kiedys ten zel tyle ze z mango i najbardziej urzekł mnie jego zapach, po prostu rozkosz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. malinowachatka6 grudnia 2012 18:07

    gratuluje podjetej wspolpracy moim zdaniem Joanna jest dobra firma i ma wiele fajnych produktów w ofercie. tego żelu jeszcze nie probowałam, ale ciekawie sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  3. te żele peelingujące świetnie sie zapowiadaja jak gdzies spotkam na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapach zarowno wiśni jak i porzeczki wiec to polaczenie musi byc znakomite

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej urzeka mnie niska cena 5 złotych za taką butelkę to naprawde super opcja

    OdpowiedzUsuń
  6. W żele Joanny namiętnie zaopatruję mojego męża. Są tanie i wydajne no i nie uczulają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny mojego bloga, oraz za pozostawione komentarze.
Każdy komentarz czytam z uwagą i zawsze odwiedzam autora.
<3