wtorek, 12 lutego 2013

Nowe współprace

Witajcie.!
Na wstępnie chciałabym Wam bardzo podziękować, że czytacie, komentujecie moje posty. Jest mi naprawdę bardo miło widząc coraz większą liczbę wyświetleń. Jak zaczynałam prowadzić tego bloga myślałam, że będę pisała sama dla siebie, a tu taka miła niespodzianka.

A teraz chciałabym Was zaprosić do dalszego zaglądania na mojego bloga przedstawiając 2 nowe współprace blogowe.

Pierwsza z firmą VENITA :















Otrzymałam : płyn do układania włosów oraz 6 odżywek do pielęgnacji włosów po zabiegach fryzjerskich.













Druga z firmą L'AMBRE :


Otrzymałam : TTO cream-gel, korektor maskujący, próbki maseczek i peelingu, próbkę perfum L'ambre.









Niebawem pojawią się recenzje.
Zapraszam do odwiedzania mojego bloga.
Pozdrawiam.;)

6 komentarzy:

  1. No wypisz wymaluj moja sytuacja... byłam pewna, że po przejściu na ciemny kolor, włosy będą w jeszcze lepszej kondycji, a tu jest odwrotnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wspaniałych przesyłek, teraz tylko czekac na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współprac :)
    czekam na recenzje, w szczególności płynu i odżywek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie ten TTO cream gel :)
    Z niecierpliwością czekam na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współprac. Ja bardzo miło wspominam swoją wspólpracę z firmą Venita :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny mojego bloga, oraz za pozostawione komentarze.
Każdy komentarz czytam z uwagą i zawsze odwiedzam autora.
<3