sobota, 16 lutego 2013

Venita - recenzja

Witajcie Kochane!
Dzisiejszy post w pełni poświęcam firmie Venita.
  
Kilka słów o Venita :  
Fabryka Kosmetyków VENITA to firma z ponad 20-letnią tradycją i doświadczeniem, utrzymująca stabilną pozycję zarówno na rynku krajowym jak i za granicą. Początki działalności sięgają przełomu lat 80' i 90’, kiedy to rewolucyjne przemiany w polskiej polityce i gospodarce zaowocowały dynamicznym rozwojem przedsiębiorczości prywatnej. 
Firmę w 1989 roku założyli wykwalifikowani chemicy, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży oraz imponujący  dorobek naukowy. 
Dzisiaj, dzięki staraniom profesjonalnych menedżerów i zaangażowaniu całego, ponad 200-osobowego personelu, VENITA jest firmą o zasięgu ogólnoświatowym, z sukcesem dostarczając setki tysięcy produktów miesięcznie klientom z całego Świata.

Jakiś czas temu dzięki uprzejmości Pani Agaty mogłam wybrać sobie produkt, który chciałabym poznać i spośród całego asortymentu firmy wybrałam Płyn do układania włosów, ale Pani Agata była tak miła, że dołączyła mi jeszcze 6 odżywek.

 Płyn do układania włosów - Modeling Spray. Według producenta dodaje włosom puszystości, optycznie zwiększa objętość fryzury i znakomicie utrwala jej kształt. Zawiera prowitaminę B5 i kompleks keratynowo - aloesowy o właściwościach regenerująco - ochronnych, wspomagany filtrem UVB. Idealny do wszystkich rodzajów włosów. 

Sposób użycia :
Równomiernie spryskać wilgotne lub suche włosy z odległości 20cm, następnie ułożyć fryzurę. 

Moja opinia :
Stosowałam płyn zarówno na włosach wilgotnych jak i na suchych, jak dla mnie nie ma żadnej różnicy, efekt był taki sam. Po użyciu włosy zyskały objętość, co prawda nie dużo, ale jednak. Efekt utrwalenia utrzymuje się przez kilka godzin. Bardzo ucieszył mnie fakt, iż po użyciu włosy nie plątały się, były ładnie wygładzone. Płyn nadał moim włosom ładny połysk oraz miękkość, stały się bardziej odżywione i wzmocnione, duży plus za to, że nie skleja włosów.

Podsumowując :
* Efekt utrwalenia (w moim przypadku ok. 5 - 6 godzin)
* Widać zwiększenie objętości włosów
* Po użyciu włosy się nie plączą
* Włosy zyskały ładny połysk oraz miękkość
* Włosy są bardziej odżywione oraz wzmocnione
* Nie skleja włosów
* Ładny zapach
* Cena : 150 ml kosztuje ok. 6 - 7 złotych



Tak jak pisałam wcześniej, otrzymałam również sześć 15ml saszetek odżywek do pielęgnacji włosów po zabiegach fryzjerskich.

Sposób użycia :
Nanieść na włosy, wmasować. Po 3 minutach spłukać obficie wodą.



 Odżywka ta ma same zalety :
* Jest lekka, nie obciąża włosów
* Nie plącze włosów, po użyciu włosy dobrze się rozczesują
* Włosy są odżywione i wzmocnione
* Włosy są miękkie
* Mniej widoczne przesuszone / zniszczone końcówki
* Bardzo ładny zapach



Za otrzymane kosmetyki bardzo dziękuję firmie Venita, zapraszam Was na stronę : klik. 
Dobranoc :*

 

14 komentarzy:

  1. plyn kiedys widziałam w Kauflandzie i teraz chyba sie skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z czystym sumieniem, jest naprawdę dobry;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie wygląda ta odżywka, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam maskę nawilżającą do włosów tej firmy i dobrze mi służy. Ogólnie mają ciekawe, całkiem dobre i tanie produkty...szkoda tylko, że tak słabo dostępne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam, dobre kosmetyki, a taka słaba dostępność.

      Usuń
  4. Bardzo spodobała mi się ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekałam na te recenzje ;)
    zaciekawił mnie ten płyn ;>
    co do odżywki: czytając Twoją recenzję przypomniała mi się odżywka, która idealnie wpasowuje się w ten opis, a nigdzie nie można kupić jej pełnowartościowego produktu. Mam na myśli odżywkę z farb Garniera. uwielbiam ją, jednak nie jest w sprzedaży (poza właśnie 1 saszetką w farbie)... więc może skuszę się na tą? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn jest naprawdę warty polecenia.;)
      Ogólnie do farb dodają dobre odżywki, a niestety nie da ich się kupić normalnie. Co do odżywki Venity - jest naprawdę rewelacyjna, tylko na stronie nigdzie nie widzę jej pełnowymiarowego rozmiaru, ale może spróbuję i zaryzykuję coś innego, bo widać, że firma ma ciekawy asortyment.;)

      Usuń
  6. Cena rozsądna, efekty zadowalające, warto wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, otagowałam Cię :)
    zapraszam zatem do zabawy :*
    http://swiatmlodejmamy.blogspot.com/2013/02/tag-pokaz-co-masz-w-szafie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie te odżywki :)
    Jeżeli mówisz, że same pozytywne cechy ma :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny mojego bloga, oraz za pozostawione komentarze.
Każdy komentarz czytam z uwagą i zawsze odwiedzam autora.
<3