sobota, 16 marca 2013

Hipoalergiczne żele do prania Concertino baby - opinia

Cześć Kochani!
Kilka dni temu dzięki uprzejmości firmy DRAMERS.SA oraz BEST IMAGE PR miałam okazję poznać hipoalergiczne żele do prania Concertino baby. Do testowania otrzymałam dwa dwie 1 litrowe butelki żeli do prania : white i color.



 Producent mówi : 
 Nowa linia produktów CONCERTINO BABY została stworzona z myślą o pielęgnacji odzieży Twojego dziecka. Wszystkie produkty zostały przetestowane dermatologicznie i uzyskały miano hipoalergicznych, dlatego mogą być także stosowane do prania odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików. Ponadto w trosce o środowisko naturalne, żaden z produktów nie zawiera szkodliwych fosforanów ani zeolitów. Produkty CONCERTINO BABY to sprawdzona jakość w przystępnej cenie.

Moja opinia :

CONCERTINO BABY COLOR 
Żel ma kolor jasno niebieski, co widać na poniższym zdjęciu. Konsystencja jest lejąca. Żel ma bardzo ładny, świeży zapach. Ubrania po wypraniu nie podrażniły skóry.




 CONCERTINO BABY WHITE
Żel  ma kolor przezroczysty, tak jak wersja Color ma lejącą konsystencję. Żel ma bardzo delikatny, świeży zapach. Tak jak w przypadku żelu Color ubrania po wypraniu nie podrażniły skóry.




























 Podsumowując :
* Obydwa żele mają bardzo ładne, delikatne zapachy.
* Żele dobrze się wypłukują, nie zostawiają zacieków.
* Żele są delikatne dla skóry.
* Kolory nie blakną.
* Są wydajne :
1 L = 16 prań
2 L = 32 prania
* Dodatkowym atutem jest dołączona miarka

Żele marki Concertino baby można zakupić w dobrych sklepach detalicznych.
Cena :
1 L kosztuje ok. 12 zł
2 L kosztują ok. 18 zł
Więcej informacji można znaleźć na stronie concertino baby

Pozdrawiam < 3  

10 komentarzy:

  1. świetne są te żele... lubię w nich prać...

    OdpowiedzUsuń
  2. ten niebieski świetnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, w domu pranie robi babcia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. czytalam na kilku blogach o tych zelach jednak w zadnym sklepie jeszcze sie na nie nie natknelam, musze bardziej poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym je chciała zobaczyć w konfrontacji z plamami po soku, zupce, marchewkowej przekąsce. Ciekawe czy dałyby sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam okazji się przekonać, takich plam nie posiadam, a robić specjalnie to troszkę mi szkoda.;)

      Usuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji ich stosować ale pewnie się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny mojego bloga, oraz za pozostawione komentarze.
Każdy komentarz czytam z uwagą i zawsze odwiedzam autora.
<3