sobota, 9 marca 2013

Zielona mikstura działa cuda

Cześć Kochane,
Dzisiejszy post poświęcam natce pietruszki. Na początku muszę Wam się przyznać, że jeszcze niedawno nie przepadałam za tym warzywem, jednak kilka dni temu przekonałam się do niej.
Ot tak, przedwczoraj zainspirowana przepisem znalezionym w gazecie przygotowałam sobie takie małe cudo.

Użyłam do tego :



* 2 jabłka
* garstkę natki pietruszki
* pół szklanki wody.

Jabłka po umyciu, oczyszczeniu zmiksowałam razem z natką i wodą za pomocą rozdrabniacza i już gotowe.




                                                                                                A całość prezentowała się tak :


Natka pietruszki zawiera :
- witaminy ( C, B1, B2, B6 )
- minerały ( magnez, żelazo, potas, wapń, fluor, sód, ... )

Właściwości natki :
* wpływa pozytywnie na trawienie
* czyści krew
* pozytywnie wpływa na wzrok
* pomaga zwalczyć cellulit
* łagodzi dolegliwości menstruacyjne
* oczyszcza organizm z toksyn

Zachęcam Was serdecznie aby włączać natkę do codziennej diety. Jeśli ktoś tak jak ja nie przepadał za tym warzywem mogę powiedzieć tylko tak - można ją polubić.;)
Pozdrawiam < 3

9 komentarzy:

  1. kurcze, do tej pory myslałam, że natka pietruszki żuta jak guma niweluje nieświeży zapach z buzi, a widać, że ma tez inne i lepsze zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie myslałam ze natka może miec tyle właściwości a tu prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedoceniana, dostępna w niskiej cenie i praktycznie w każdym warzywniaku. Dlaczego jest niedoceniona? Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja wiedziałam o właściwościach natki ;)
    dodaję ją w sporych ilościach w zasadzie do każdej zupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj usiłowałam wypić podobny koktajl-z pietruszki i cytryny...ale to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pomyślałam o tym, by zrobić z natki taki pożytek :)
    Chyba muszę sobie zrobić koktajl, ale muszę znaleźć ochotnika, który (w razie potrzeby) miał wypić za mnie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedzialam ile taka natka ma wlasciwosci. Swietny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejkuu... nie wiem czy bym się odważyła to wypić, wygląda niby smacznie i ma jabłuszko, ale natka.. tak strasznie nie lubię zielska :C ale, w sumie dla zdrowia...może łyka bym zrobiła :-)

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam, że ma tyle zastosowań.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny mojego bloga, oraz za pozostawione komentarze.
Każdy komentarz czytam z uwagą i zawsze odwiedzam autora.
<3